Beste judoka's en ouders,
komende zaterdag 27 juni vieren we feest en omdat het zo warm wordt hebben we besloten ons feest in de ochtend te vieren. Judoka's zijn welkom van 9.00-12.00 uur. Judoka's van 4 en 5 jaar worden begeleid door een van de ouders. We verwachten alle judoka's in sportkleding met je judo jas én band in een tas en een handdoek. We vragen ouders om vooraf thuis de kinderen goed in te smeren met zonnebrand. We hebben er veel zin in, tot zaterdag!
Als je het leuk vindt om erbij te zijn, je kunt je tot en met dinsdag 23 juni nog opgeven. Stuur een mail met daarin je naam en leeftijd naar judotheunissen@gmail.com